Dag 12

Snart är det dags för mig att lämna över stafettpinnen till nästa värdfamilj, och det känns rätt bra, 
chassit är tvättat, polerat och smörjt. 
Däcken är tvättade med Yes och insmörjda för nästa person som får testa Orbit.
 
Då är det en fråga, är det något ni vill se? Jag har en liten filmsnutt på när jag promenerar på lite grövre grus hur vagnen låter och att det går utmärkt att styra med en hand och filma samtidigt ;)
 
Det jag inte visat är Regnskyddet, myggnätet och hur man låser samt tar av och på hjulen, det är något jag tänkte nästa familj kanske vill visa.. + att det inte varit till så stor användning då det antingen varit storm ute eller så har det varit strålande sol.
Flugor och sådant har vi inte fått så mycket av här uppe ännu därav myggnätets vila :)
 
Dagens bild får bli på den som har fått stå ut med alla mammans tester, från skog till grusvägar och asfalt, till kullersten och stad.
 

Alvin Eriksson f. 141010
ca 9,5kg och 70cm lång
 
 

Kommentarer
» monica

Vilken sötnos! En duktig testpilot <3

2015-05-02 // 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback