2015

Första inlägget de här året!
Tänkte göra som alla andra och ge en tillbakablick på 2014.
 
Januari 
Fick reda på att jag var gravid, bodde då tillsammans med Andreas i ett litet hus och hade
Kozca 3km bort, och skötte allt där.
 
Februari
Kozca åkte till Ida i Burträsk på försäljning.
Köpte hus i Nora som vi började renovera.
 
Mars
Hände väl inte så mkt gissar jag, va en sväng till Hemavan och firade pappas 50års dag.
Renovering av hus.
Mormor dog
 
April
Kozca såldes till Skellefteå Ridklubb
Flytt till nya huset.
Fick se Alvin i magen för första gången
 
Maj
Red för sista gången
 
Juni
Njöt av sommarens värme och kollade på en kattunge
Förlovade mig med Andreas
Lillasyster Pernilla tog studenten
 
Juli
Samma som ovan
 
Augusti
Hämtade hem kissen Sigvard.
Föräldraträffar
 
September
Massor av barnmorskebesök och kontroller på BB
Andreas fyllde 20år
 
Oktober
Alvin föddes
Sen blev allt ett blurr, tiden springer iväg och jag har gjort samma i flera månader.
 
Började rida lite smått igen och kroppen är nu tillbaka där jag började.. 

2014 - Händelsernas år, det bästa året på måååånga år!
 
Firade nyår med samma folk som ifjol, hade väldigt roligt och Alvin fick vara hos farmor ett helt dygn!
Dom hade tydligen haft väldigt roligt, badat och skrattat. Han hade sovit bra med så de värmer
mammahjärtat att jorden inte går under över en natt :)
 
Saknade dock lilleman väldigt mkt, men men.. Jag hade roligt och ja va med min största kärlek :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback