Dag 5

Var en sväng till Ica idag, glott lite på pappan som gräver dränering och så har vi varit på "badhuset" hos farmor.

Självklart använde jag mig av Orbiten hela dagen! 
Har lite kommentarer ang babyskyddet nu efter att ha använt det lite mer, och det är först och främst stor och klumpig.. Lilla jag på 163cm och 50kg har så ont i ryggen efter att ha burit på den så nu ikväll blir de massage av sambon.
Och sedan är den något trång för Alvin, axlarna får preciiiiis plats.

Till det bra, stabilt 5 punkts bälte som går att justera åt alla håll.
Djup och fin sufflett som gör att det känns som en "vanlig" sittdel. 
Stora varukorgen är helt perfekt, enormt stor och går superbra att komma åt.

Skulle varit intressant att få testa sittdelen, då Alvin blir småsur att sitta i babyskyddet och måste vara bakåtlutad (sitter själv). 

Jag skulle verkligen älska Orbit G3 om den hade lufthjul och mer fjädring, det hade varit den perfekta vagnen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback