Dag 2

Vaknade och myste lite med Alvin i sängen innan ja klev upp. A hade somnat om så jag
fick en lugn stund med frukost för mig själv.
Sedan va det påklädning och ut i det fina vädret, nästan vindstilla och strålande sol!
 
Nya vagnen testades på ordentlig grusväg, asfalt och fin men gropig grusväg.
Fick med mig kameran också så här kommer det komma riktigt bra bilder :)
Har redan någon sorts hatkärlek till vagnen.

 
+ Stora varukorgen, önskar att alla vagnar kunde ha en sådan, lätt att komma åt och resåren är
helt fantastisk. Hade kameraväska, skötväska, regnskydd samt en jacka till mig å det var inga som helst problem!
 
+ Går extremt bra och smidigt
på asfalt och hårt packad grusväg med smågropar.

+ Hantaget är en klass för sig, stadigt och ger en jättebra hållning och man får bra kraft att putta på med.
Toppen för mig med lite veka handleder!
 
- Skramlar på grus och känns lite rapplig.

- Svår att styra med låsta framhjul, vinglar lite med olåsta hjul på grusvägar.

- Stum, inget gung alls, sonen som är svårsövd låg och glodde hela tiden, var inte missnöjd
men somnade inte, blev lite skumpig (lite som en kundvagn på Ica på grus) när jag gick på grusväg
med grövre grus.
 
Så ni ser, är både + och -, men det ska testas mer!
Råkat ta ca 50 bilder så nu blir det bildbombning, har ni frågor så ställ dom! Kan fota mer och visa det ni undrar.
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback