Dag 1

Har fått chansen att få testa en barnvagn från Orbit Baby i 2 veckor, blev en del av orbitresan och är nu första värdfamiljen av en Orbit G3.
 
Blir nog en hel del inlägg nu framöver då denna skall testas så mycket jag bara orkar :) 
 
Först och främst så gick den in i bilen i kartong, tillsammans med min crescent comfort (gigantisk vagn) och Alvins bilstol (Besafe Izi Kid Plus) som också tar en del plats. Kör en VW Passat -99 för tillfället. Så den va riktigt på plussidan redan ifrån början.
 
Den var lätt att fälla upp och montera babyskyddet på (kommer bilder).
 
Testade att sätta i min son som är 6 1/2 månad, spädbarnsstödet fick vi ta bort direkt, sedan kändes det aningen trångt iaf, och då har han inte sin björndräkt på sig heller som han brukar då vi är ute..
Och den ska ju vara upp till 13kg, sonen väger ca 9kg nu.
 
Så både plus och minus, vi får se imorgon fm vad jag säger om den då jag fått promenerat lite.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback