Sömnbrist

Va nog lite väl till mig igår så ja tyckte att de inte skulle vara några problem att köra syster och ponny
till ridskolan för lite programridning inför helgens tävlingar..
Kan knappt gå idag, och har sovit väldigt väldigt lite, så fort ja rört mig så har de gjort så ******** ont, de knakar
och har sig i hela bäckenet och bebis rör sig så fort ja byter position.
 
Blir att bara ta de lugnt idag och hålla på med lite tvätt..
Ska iaf knoppa lilla ponnyn imorgonbitti inför tävlingen, blir bäst så, sen får vi se om ja åker med å fotar eller hur 
jag mår som.. De börjar sticka lite i folks ögon när ja går omkring som en annan elefant på lina som om det
inte bekymrar mig ett dugg att jag är stor och tung ;)
"hem å föd barn" hör man ju lite nu å då.. Men men bebis kommer ju när den behagar så då spelar de ju 
ingen roll vart jag är nånstans.
 
Fru Shrek kom ja på som smeknamn till mig själv, inte de vackraste eller det smidigaste men klagar inte så mkt
och gör de hon ska :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback