Mindblowing

Man blir helt ärligt talat helt blåst i huvudet när man e gravid, haha inget som stämmer och man känner
sig riktigt dum.. Tänker som en påse nötter ungefär.
Orolig för ingenting och allmänt olik sig själv, tappa saker, glömma saker efter några sekunder (guldfiskminne) och inte ha nån koll på något alls..
Därför är det jag håller på med nu lite extra påfrestande, inget som ja kan skriva ut förrän på söndag :P
 
Va iaf på glukosbelastning igår, fick dricka en "god" sockerlösning å ta lite prover, tur man kan intala sig själv att de är saft utan smak och att man har så enormt dåligt minne att ja inte ens kommer ihåg hur det smakade idag..
Alla prover såg jättebra ut så nån vidare utredning kommer inte behövas, TACK! 
 
Sen fick ja följa med min syster på clinic i ridhuset, va väldigt intressant, den passade till både nybörjare och de som hållt på ett tag.. Va om hästens gångarter och ekipagets utrustning.
Repetition kan ibland vara precis det som behövs och det är rätt viktigt att inte glömma bort alla dom här grundläggande sakerna som man ibland anser som självklara..
Nöjd och inspirerad när ja kom hem!
 
Fick mig lite hemmagjord Thai-mat, då ja å syster fick ett ryck för att testa nått nytt, blev supergott :)
 
Idag går man in i v 39 (38+0) och bebis är färdigbakad och klar för livet utanför magen, men får gärna stanna kvar där inne en vecka till.. Veckorna går så enormt fort nu och ja har inte riktigt förstått att ja kan bli mamma vilken sekund som helst haha
Inga av mina vanliga kläder passar längre, bebis tar upp nästan all av min energi och dessutom har ja en liten kissekatt som är helt besatt av att vara nära mig, han tycker min mage är den perfekta sovplatsen.. 
 
 

Kommentarer
» ɑ n n i k ɑ

Söt katt!

2014-09-11 // 12:18:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
» Susanna Maria J

Så himla fin mage <3

2014-09-11 // 13:16:15
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback