Första natten

Inatt var nog den första natten som ja verkligen hatat som höggravid.. 
Somnade bra, vaknade kallsvettig och med halva maginnehållet i halsen, när ja skulle kliva upp trodde ja allvarligt att benen inte skulle hålla.. Kändes typ som om nån stod med motorsåg mellan benen på en och ville kapa mig på mitten, sjukt ont!
Toa å mjölk, sen tillbaka i sängen.
Så fort ja rör mig i sängen ilar de i hela kroppen och ja får ha en handduk som täcke för att inte blöta ner hela sängen.

Vaknade igen vid 5, somnade om, vaknade vid 7, toa igen och samma sak igen, fick hålla mig i väggen för att inte ramla..
Kl 9 ringde en försäljare och han förväntade nog inte sig nån som skulle avbryta hans presentation och skälla ut honom.. Haha så går de när man väcker en höggravid som just somnat ;) 
Han fick inte sälja nått iaf :P

Massa sammandragningar och förvärkar idag, ligger i soffan med underkläder bara och har allmänt ont.. Hoppas liten är på G ut snart!

Fullgången och redo för bebis, 20 dagar till BF men hoppas på tidigare.
V. 38




Kommentarer
» L a m i a s . s e

Sv: Vet inte hur hon skulle reagera på en dressyrtävling och hon blir så spänd i galoppen så jag tror det är lika bra att hon inte tävlas alls :)

2014-09-04 // 18:31:29
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback