Fel fel fel

Usch för den här dagen, gråtit en del, varit förvånad, chockad, arg, glad, less, förväntansfull.. Ja som ni förstår, mkt känslor idag.

Åt gröt till frukost, åkte till barnmorskan å tog en massa prover å sånt som vanligt.. Bebisen mådde bra men de va tydligen sämre med mig.. 
Blodsockret va på tok för högt så jag ska in på en glukosbelastning på onsdag.
Håller tummarna på att de bara va tillfälligt å att ja inte åkt på nån diabetes.

Hemma sen så försökte ja få ordning på ekonomin, ringde försäkringskassan och blev bara sur och ledsen.. Har sämre ersättning än vad en arbetslös har. K U L

Gick ut och tog luft då blev de bättre.. Åkte å handlade, höll på att svimma och blev allmänt skakis även fast ja käkat ordentligt.. Lagade mat å försökte rädda upp mig själv men nu har ja däckat i soffan med min lilla Sigge i famnen och bebis sparkande inifrån magen :)
Trött och slut, blir tidig kväll helt klart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback