Shopping

Jag?? Ute å shoppa?? På tjocken?? Skulle inte tro de, ingen skulle nog vilja följa med mig å höra på hur less ja är ändå ;)

Men va de nån som såg mig på Birsta så såg ni iaf rätt, tyvärr.
Lämnat min dressyrsadel på prov hos en tjej, så förhoppningsvis blir den såld.
Passade på å köpa ett foglossningsbälte till mig själv.

Blev en köksfläkt, kroppssmör för magen, fotsmörj och skrubb å lite apoteksvaror samt en del underkläder, har fått en tendens att växa ur allt ja har kunnat ha tidigare... 70C börjar bli för litet och XS på trosor är bara att fetglömma.. Ser iaf rätt proportionerlig ut så man får väl va nöjd.

Självklart blev de lite käk å glass med!
Asiatiskt och sällskap av mamma :) 

Nu blir de sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback