Bebis nr 2

Nä jag ska inte få tvillingar ;)
 
Idag är det stan som gäller, Tova, en kompis, tar studenten och ska firas!
Blir lite småärenden också när man väl är på plats.
 
Sen har jag inte bestämt mig om jag ska åka ner till Sundsvall eller inte och hämta hem min 
dressyrsadel som har varit på provning nå veckor.. Känns drygt men de måste ju göras nån gång..
 
Nån som är intresserad btw? Har sån ångest över att sälja den då de är det bästa köpet jag någonsin gjort,
har aldrig suttit i en bättre sadel och hästarna gillar den med.
Får se om jag lånar ut den bara tills vidare eller hur det blir..
 
Ja juste, rubriken, eftersom att både jag och A vill ha en katt så tänkte vi att de skulle vara smart att skaffa den så nära mitt BF som möjligt för då är kissen van bebis på en gång..
Så i mitten på augusti kommer en liten lurvig sak, blir lagomt då jag kommer vara hemma och kunna uppfostra den
lille så han vet vad som gäller innan jag kommer ha fullt upp med min bebis :)
Har längtat så fruktansvärt mkt efter en liten katt!
 
Jag och A har bott tsm i 8 månader nu, tiden går så enormt fort!! Och jag är då kärare än någonsin, kan vara en massa gravidhormoner också men de känns fortfarande helt underbart <3
 
 

Kommentarer
» GoForFit

aw, vilken sötnos! :)

2014-06-11 // 12:14:22
URL: http://goforfit.se
» Ida Hedlund

låna ut den till mig OMG OMG OMG

2014-06-11 // 17:17:16
URL: http://afalmo.blogg.se
» Caroline

Lille Gangster kan redan gå på lådan och är en liten buse som älskar uppmärksamheten. Han kommer att passa er perfekt!

Svar: Ohh vad härligt! :) Längtar faktiskt, kul med lite liv i villan ;D
Johanna

2014-06-24 // 19:07:51
URL: http://www.lillisvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback