Lättad!!

Har bävat för denna dag i flera veckor..
Skulle träffa barnmorskan och kolla immuniserings-grej i blodet, vilket betyder ett ordentligt blodprov..
Har aldrig haft problem med det tidigare men sen ja svimmade sist de tog ett prov har ja varit sjukt skeptisk.

Hade en ny barnmorska idag, den ordinarie va på semester.
Hon va helt otroligt duktig! Ja vet ju vart man sticker mig lättast så ja pekade och hon stack.. Kändes lika lite som ett stick i fingret å det va över på nån sekund.
Gick ju hur bra som helst!!

Fick lyssna på bebis och magen mättes som vanligt och allt va bara jättebra :)

Löjligt leende på mina läppar när ja satte mig i bilen igen, 10min tidigare satt ja i väntrummet å hade smått panik.. Haha 
Dagen kommer bli bra nu ;)

Nytagen bild :) v. 30 (29+4)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback