Fina hästar

Tänk om alla dagar kunde vara som idag.. Då hade ja garanterat dött lycklig ;)

Klev upp och tog på mig en tunn klänning, käkade frukost, satte mig i källaren och tittade på en bra film.. Somnade dock till en sväng, blev väckt av att den som ja älskar mest kom å höll om mig.

Käkade en macka och sen åkte vi till svärfar där de blev massa chokladglass och lite korsordslösande.

Cyklade hem, tog med mig lite kläder och åkte till L å hjälpte till att göra iordning hästar för träning. Lastade och körde till planen där träningen va, assisterade med vattenpåfyllning och kollade på när fina hästar och ryttare blev ännu bättre :)

Fick mat när vi kom tillbaka, jordgubbar till efterrätt...
Nu sitter ja å vädrar huset så de inte ska va 30 grader inför natten och är helt slut i kroppen, men skönt slut.. Har verkligen gjort en ordentligt god gärning idag och fått beröm så ja mår som en prinsessa.

Fått brev hem också nu om föräldraträffar (äntligen!) så de kör igång i augusti, hinner nog va med på alla också om inte bebis tittar ut tidigare än väntat :)




En gång hästtjej, alltid hästtjej ;)
Varnar känsliga för nästa bild haha, höggravid på en shettis... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback