Bad

Livet rullar på, ja kämpar i värmen..
Är fortfarande minst 32 grader i skuggan på dagarna så man får hälla i sig vatten hela tiden för att hålla kroppstemperaturen på OK nivå.

Har inte velat åka på nån offentlig badplats då ja inte riktigt älskar min kropp just nu men idag va de droppen då grannen drog med oss :)
Va ju inge farligt alls, höll mig mest i vattnet där de va 27 grader.

Käkade lite flygande Jakob å kollade på när pojkarna fixade taket på huset, sen blev de ett kvällsdopp vid en privat brygga.. 28 grader i vattnet å spegelblankt.. Är som utomlands!

På vägen hem möttes vi av folk som ville bjuda på öl så då fastnade vi där, efter nån timme började ja ha läckage lite överallt så ja tog mig hemåt å lämnade pojkarna, lugnast så :)

Nu blir de sängen!!




Hälsat på min första ponny med :)
Fräsch för att vara 25år gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback