2014

Året då allt faller på plats och året då jag är som mest lycklig!
 
Har inte gjort så mkt idag, varit så enormt varmt så man har mest suttit i skuggan och svettats..
Bakade ju bullar sent igårkväll och mamma behövde till cafét så ja åkte dit så fort ja
hade ätit frukost.
 
Kollat på när A åkte wakeboard och vattenskidor, blev väldigt sugen på att testa men de får bli nästa sommar :)
24 grader i vattnet så imorgon blir det nog ett dopp.. Skulle vara ännu varmare ute än idag är det sagt så
de behövs nog för att inte flyta bort.
 
Ska inte klaga dock då de finns dom som har det värre.. Jag ser ju iaf normal ut i min kroppsbyggnad förutom
att jag har en ordentlig kula på magen..
Går in i vecka 30 imorgon.. 10 veckor kvar till BF.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback