DUKTIGA

Haft världens sämsta dagar igår och idag, men har ju överlevt iaf och det är ju det som betyder något :)
Fått hem de nya skydden till Kozca så jag ska testa dom imorgonbitti då jag kommer till stallet, håller alla tummar och tår att dom passar för att det verkar inte bli någon vinter än på ett tag.
 
Har iaf fått lite ordning här hemma, städat osv efter att pojken satt in diskmaskinen som vi fått av mami och papi, så nu har vi tvättmaskin och hela köret.. 
 
Kan ju tillägga att pojken har feber och jag har sjukt ont i halsen... suck, typiskt när man har långhelg...
 
Ska försöka ta mig ut i halkan på hästen imorgon iaf.. hon lär ju va pigg som PIIIIIIP
 
Väldigt gammal bild på mig och bruden nr 1
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback