I MADE IT

Update som lovat!!
Vaknade, käkade ordentlig frukost, skjutsade pappa på jobbet, hämtade hästsläpet, åkte å lastade Donna, körde till slakteriet, lämnade häst = Uppdrag 1 slutfört!

Körde tillbaka släpet, hämtade pappa på jobbet, betalade räkningar, körde i ilfart mot Övik med pappa som skulle till bredbyns skogar, stannade å käka på vägen (10min!), kom till skolan 13.00, föreläsning = Uppdrag 2 slutfört!

Ilfart med mamma hem, lämna lillasyster hemma, körde ner till Timrå, provade bil, köpte bil! = Uppdrag 3 slutfört!

Till stallet, ska koppla på släpet å inser att draget är låst och kan inte kopplas på, ringa en del samtal, åka å byta bil, fick med mig hästskötare, lasta grejor + häst, körde till övik (fick med mig en till hästskötare), in i skogen å lämna hästen som verkade trivas, lasta ur grejor, körde hemåt, käkade middag på Max (22:00), lämna släp + hästskötare, städa släp, köra hem med min nya bil = Uppdrag 4 slutfört!

Klockan är nu 00:06 och är riktigt nöjd med dagen, imorgon är det föreläsningar 09-17 wish me luck ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback