GENREP

Måendet är oförändrat förutom att jag har gått ner till 48kg och börjat sörpla grädde istället för mjölk till maten..
Matlådor görs av min allra käraste syster som fått bli vuxen i förtid och tar hand om mig dygnet runt nästan.. <3 
Hon följer mig till stallet och ser till att jag får min lilla dagliga motion, tjatar på mig att diska dom få tallrikar som är och väcker mig då hon kommer från praktiken/skolan. Tack för att du finns!! <3

Red igenom båda programmen igår och fotade faktiskt!!
Hon va jättekul att rida, framåt och samarbetsvillig.. 
Såg dock på startlistan att ja kommer starta först och 3e... Vilket betyder att ja kommer gjort båda mina rundor vid 9.15.

Har fått lite motstånd med så ja kommer behöva låna en bil på lördag med, får se om ja lyckas..
Orkar knappt ringa ett samtal :(







Kommentarer
» Natalie

Styrke kramar till dig Johanna, du klarar dig att ta dig på fötterna igen! Förresten vilket stall står du i nu? :)

Svar: Tack <3
Johanna

2013-09-29 // 21:19:09
URL: http://nanani.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback