PLANER

Många som läser min blogg som kanske undrar vad jag sysslar med just nu.
Under den senaste veckan har jag "försvunnit" och varit för mig själv ett tag och bara fått ladda
batterierna för att inte gräva ner mig helt när snön och vintern kommer då jag redan mår skit.
Kom tillbaka på torsdagskvällen och åkte direkt hem till mamma och pappa för att bara landa och
känna mig nära någon, sovde över där tills idag, söndag. 
Har hjälpt till att måla lite och kört traktor åt papi.
Känner mig någorlunda redo för att göra något på dagarna som inte är allt för ansträngande.. Så nu
är jag tillbaka i lägenheten i stan och det känns som om de var flera månader sedan sist!
 
Har inte träffat Kozca sedan tävlingen så hon lär vara lagom pigg imorgon.
 
Försöker lägga upp mål så gott jag kan så att jag inte bara hamnar hemma i sängen.
Morgondagens mål:
-Rida en häst.
-Hämta ut dragkrok.
-Gå till ett kondis och lämna cv.
-Lämna in papper till skolan.
 
Får se om jag lyckas med allt.. Morgondagen för utvisa det :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback