VUXEN? JAG??

Jobbat 8-15.30, ska ta en timme till inatt 00.00-01.00
Kom hem, hoppade in i duschen.
A kom förbi och höll mig sällskap då jag plockade ur diskmaskinen och lagade mat.
Då maten va klar, plockade jag i det som va på diskbänken in i maskinen innan
jag bjöd på middag.
Käkade och va allmänt social, plockade direkt undan på bordet, gjorde matlåda.
Startade varmvattnet till kaffe och tog fram kanelbullar som ja tinade.
 
Drack kaffe och spelade kort. 
 
Plockade i de vi använt till kaffe i diskmaskinen och startade.. 
Satt samtidigt som vi drack kaffe å fyllde i papper till jobbet och skrev lite lön och 
fakturaunderlag.
 
Ringde och fixade in en extra arbetare inför resten av veckan då en blivit sjuk..
 
Effektiv kanske är ordet.. Men nu ska ja ner i källaren å hänga tvätt + starta en till maskin
Ska jag lägga till att jag fyller 21 nästa helg?? haha
 
Blir ridning på torsdag om det inte är glas-halt :P
 
 

Kommentarer
» Robin

Vuxen har inte med ålder att göra imo. Jag har mött 18åringar, som är mer vuxna än de som är 40+. Men jag förstår vad du menar ^^

2013-11-19 // 19:54:32
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback