KLUBB?

Precis tryckt mig in på Tävlingsdatabasen (sida där man anmäler sig till tävlingar inom hästvärlden för den som inte vet). 
Förnyat Kozcas licens för 2014 och funderade på hur det blir med min licens.. 
Ska man fortsätta tävla för Kramfors Ridklubb eller ska man hitta nån ridklubb i Luleå? 
 
Fick ett ganska klokt ord av min mor idag, och det va att försöka få en del placeringar med fröken och ha roligt med henne då jag väl har henne runt mitt lillfinger.. Att det är med mig hon kan utvecklas fortast och att man ska
ta till vara på det.
= hon säljs inte såå lätt :P
 
Varit på jobbmöte idag och fått ett garanterat jobb fram till nyår, SKÖNT!
Mår lite bättre men skulle kunna ta över Törnrosas roll.. sova i 100år känns som väldigt aktuellt ;)
 
 

Kommentarer
» Camilla

Ska du flytta till Luleå? :o

Svar: Ja, fortsättningen på utbildningen är där.. Jag blir sjuksköterska ett halvår senare än planerat bara :)
Johanna

2013-11-13 // 17:48:24
URL: http://dogsofviking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback