NICE

Fint väder ute och trevligt att rida lite.. 
Vet inte om ja e dum i huvudet eller vad de är, men jag tycker inte de e roligt att rida när ja inte
känner att jag kan lära mig något..
Har ju kämpat med Kozca å fått henne superfin, och Loppan som inte ville ha en ryttare på ryggen
från början och som sedan gick som en klocka så fort man skulle göra nått.. 
Vill jag gå igenom samma procedur igen?
 
Det som blev med hästen idag, fin, men kräver MASSA tid och jobb för att kunna ta sig dit jag vill komma.
Känns om ovärt när de inte är min häst, och jag vet att jag mest troligt bara gör ägaren en tjänst, på min
egen bekostnad.. Även fast ja tycker de e roligt att se framsteg så kommer jag själv bara trampa på samma ställe som innan.. och de e ju inte riktigt meningen..
 
Vill inte skryta att jag kan på något sätt rida bra, men för att kunna utvecklas måste ja ju rida en häst som
är över min egen utbildningsnivå och just nu är den på MSV.. 
Want to learn, not to do favours :/
 
Har iaf bokat in en träning för Marc Andre Wery 22, 23 mars på Kozca så han kanske kan se vad jag 
har att komma med och sedan slussa mig vidare till nått som passar..
 
Hästen ja provred idag
 

Kommentarer
» Maria

Fina, Fina Royye :)

2013-03-09 // 18:50:25
URL: http://zirrit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback