UTVÄRDERING

Kan nu ge er en utvärdering av Berocca Boost!! :D
Fungerade alldeles utmärkt, smakade jättegott och ja blev mycket piggare.
Så till er där hemma som är trötta av vinterns alla besvär, drick Berocca :) 
Väldigt dyr dock, men de e MKT värt pengarna.. Är hellre pigg och klarar av skoldagen än ligger hemma och
sover bort hela dagen.. 
+++++ av 5 möjliga :)
 
 
Dagen har varit helt OK, träffat min älskade syster som dragit på sig en förkylning nu när hon kom ifrån Thailand men hade haft de superbra iaf :)

Fått lite gjort på skolan med så nu är de bara att göra en film och sen redovisa + göra tenta.. 
Den här kursen springer iväg och man får skynda sig att springa ikapp ;) 
 
Skulle köpt en bikiniöverdel idag men hann inte in på stan nått, ska börja simma så ja kan rensa huvudet på tankar nån gång i veckan.. Blir dessutom ett sätt för mig och Freddan å umgås.. Just nu är de "Hej", lagar mat och käkar, sen sätter vi oss och pluggar bägge 2.. Jag somnar först då ja börjar tidigare, och på morgonen är de ingen mening att väcka den andre.
 
Har ju Jago här som sällskap iaf :) hihi <3
 
Skola tidigt imorgon också men sen kanske ja ska få gå ut på krogen :D wiie!! Behöver komma ut.. 
Tror de där att ja mådde dåligt va mest psykiskt som tog ut sig fysiskt.. haha (värsta snillet ;D) 

Behöver som sagt vakna upp ur min lilla dvala och sätta igång å jobba, börjar ja så får ja sååå mkt gjort men att komma till de stadiet är svårare.. 
 
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback