SÖDERUT

Vet inte hur jag lyckas men min väckare stod på halv 7 typ och jag har ett svagt minne av att satte
den på snooze och sen minns ja inge mer förrän jag vaknade och kollade på klockan... 11.45
Och fortfarande supertrött, ja blir som medvetslös när ja sover, spelar ingen roll om jorden går under så
vaknar ja inte.. Men om någon säger mitt namn så blir ja klarvaken.. sjukt :S
 
Ska iaf packa ihop en ryggsäck här nu och sen åka mot sydligare breddgrader.. typ... 
Dom som ska ha Kozca kommer förbi och plockar upp mig och sen åker vi ner och ska hämta upp henne,
ska sova över i mamma och pappas hus då dom fortfarande är i Thailand.
Sen åker vi uppåt imorgon :) 
 
Skulle egentligen varit på föreläsningar nu men de e helt omöjligt, somnar om ja åker dit.
Letar efter tabletter som har nå adrenalin i sig så att man kan vakna, de man ger vid uppvak efter
operation ;) haha
 
Beställt kurslitteratur iaf och betalat alla mina räkningar, inklusive hästförsäkringen!
 
Me 100 years ago :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback