SKÖNT

Tentan är ÄNTLIIGEN avklarad, och ja har varit superduktig och bokat tvättid på fredag 
och jag har även ringt till hästtransportörerna och bett dom ordna en prisuppgift så 
imorgon får ja reda på om Kozca får åka själv eller om ja måste hämta henne.
Hon ska alltså till Skellefteå, och de blir nån halvfodervärdsgrej ;) haha kommer åka upp till henne typ 1 gång i veckan och träna henne, hjälpa till att få ut ekipaget på tävlingar så fort som möjligt helt enkelt :D
 
NÖÖÖJD, och ja e ledig till på måndag.. f'n va härligt!!
 
Ska städa upp i lägenheten och ta nå bilder nu i dagarna också :)
 
EGOPICVARNING'
 

Kommentarer
» trisiaa

Ååh va fin du är! :D Skulle du vilja ha en helt ny och personlig header? För just nu har jag en tävling där man kan vinna en helt egen designad header av mig samt en länk inför massvis med läsare! Skulle vara kul om du ville delta :D Jag drar 4 personer nästa vecka :D KRAM!

Svar: Tack men jag gör alla mina designer/header´s själv :)
Johanna

2013-01-17 // 18:15:32
URL: http://nattstad.se/trisiaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback