SKOLAN!!!!

Wiiiiie! Dagen har varit helt underbar, förutom att ja drömde lite mardrömmar sådär vid 4 tiden imorse ;)
Som tur är har man en snäll man i sängen som kan mörda alla mardrömdsspöken och se till så att
jag andas normalt igen.. hihi
 
Skolan idag då, va först med basgruppen och diskuterade hur vi skulle lägga upp arbetet samt bestämma 
vad vi skulle göra tills nästa gång vi sågs :)

Lycklig chey nu, allt går superbra och på torsdag åker jag och dom som ska ha Kozca ner och hämtar upp henne.. Sover över hos mamma och pappa till på fredag bara.
Skaffat mig ett större lån nu med så man iaf kan köpa sig en kaffe på stan utan att man ska gå under på de ;)
 
Allt är så himla nära när man bor i en stad, bussarna går var 5:e minut dit man vill och tågen varannan timme.
Ica Maxi finns 5min bilfärd bort där allting är MKT billigare än hemma på lilla Ica magneten .. :P
STORMTRIVS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback