SÄMSTA DAGEN

Idag har varit en av dom sämsta dagarna i mitt liv.
Inatt vid ca 01.30 höll jag på att städa för fullt här hemma för att Freddan hade med sig en grabb i 
lastbilen som skulle sova över..
När ja skulle vika tvätten som hängde i badrummet så märker jag att min absoluta favoritklänning som jag tänkt ha på lördag på en fest va totalförstörd... En spetsklänning (vit) körd i 60 grader tillsammans med plagg som hade
kardborrar och va mörka, blå, lila... Ville bara börja gråta där mitt i natten men ja kunde hålla mig.
Skällde ut den som hade gjort de och gick å la mig.
Vaknade av att mamma bankade på dörren för fulla muggar, klev upp och då skulle hon bara lämna tidningen.
Satte mig och åt frukost och pluggade.
Försökte förbereda mig inför omtentan som va kl 16.00 men ja kände mig rätt redo.
Skulle åka ner till Sundsvall och köpa en ny klänning men innan ja åker så hinner Fredrik vakna och ställer till med ett jäkla liv om den där förstörda klänningen.. SUCK
Aja kommer ner till Sundsvall och märker att internetcafét som en gång varit där är borta.. 
Får göra provet på telefonen på Waynes Coffe... :P
Tyckte de gick rätt bra, fanns dock en del frågor som va lite konstiga med knepiga svar.
Hittar ingen klänning som passar, går runt i flera timmar och hamnar till slut på H&M, hittade där en 
grå klänning med nitar på, en spetströja och ett par roliga brallor, nånting av de borde ju passa till festen..
Sen får ja resultatet från provet, samma som sist 2p ifrån G.. jippitjohooo jag ger upp.
Hade läst frågorna fel tydligen. 
Vill helst göra de muntligt då hade ja fått godkänt på en gång, kan ju men läser fel! :S
Lillasyster och mamma skulle köpa en massa grejjor, jag allmänt less, och de e tur jag har min syster, 
hon ser när ja mår som sämst.. "NU SKA VI GÅ OCH FIKA! SOCKERNIVÅN BEHÖVER HÖJAS LITE!!"
Så en brownieglass och ett vaniljhjärta senare kunde jag faktiskt ringa till Fredrik och berätta hur provet hade
gått utan att börja gråta. Tack och lov för att han bara lyssnade och stöttade mig i de! <3
 
Körde hem och nu är jag allmänt slut i bollen och ska inte göra ett skit mer idag, pluggningen får komma imorgon.
 
1 sak som faktiskt har varit helt otroligt idag är att en familj ifrån Skellefteå ringde ang. Kozca och kommer redan imorgon och stannar till på lördag och ska provrida osv :) 
Fått tag på en hovslagare med som kunde slå på hennes tappsko imorrnbitti..
Och om jag har riktigt tur så får jag åka och träna med Loppan på Nordvik imorgonkväll :D
 
Biter ihop och tar nya tag! Ska sätta ett VG på anatomin nu istället! Det är de absoluta siktet :) Har gjort hela arbetsboken, går igenom nu sånt som ja e lite osäker på och ska snart börja gå igenom målen för kursen :P Tentan är den 16e januari så det är 2 veckor dit :)
 
Handlingen idag >>
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback