OVANLIGT

Har man gjort av med sina problem så dyker de alltid upp nya..
Vet inte hur mkt man ska orka med, men de går tungt nu.. Inte fått min kurslitteratur ännu, har en karl som bara vill jävlas med mig, asdåligt väder så ja åker inte å rider, har problem med foten som mest troligt måste opereras..
Som sagt, de dyker alltid upp nya problem när man väl känner sig lycklig och lättad.
Kanske kommer ut på krogen på fredag om vi inte åker ner till mamma och pappa å städar ut ur huset..
Blir lite häst-info här nu framöver, försöker komma iväg och rida men de tar emot som vanligt, vad vill ni läsa om?
Kan fixa "de nya ridkläderna 2013 eller nått" ? ;)


Kommentarer
» sanna hyvärinen

Hej, ville bara tipsa om en ny sida som har 55% rabatt påOdd Molly kläder. Och massa annat som tex rabatt på Diesel, Juicy Couture och Sort Denim! Imorgon kommer det även ett stort erbjudande på Jeffey Campbell skor! Men vissa av dessa erbjudandet tar slut om 1 dag och 15 timmar :) Till er som vill bli medlem, skicka iväg en kommentar på bloggen eller maila mig, så fixar jag en speciell länk!
Www.socosy.blogg.se
[email protected]

2013-01-28 // 18:54:21
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback