SÖMN!

Jag tror att de ja behövde för att vakna lite va SÖMN.. Sovit som en sten, 12 timmar några dagar nu och 
nu på kvällarna skuttar ja runt och försöker göra av med lite energi så man kan somna :P
Ska försöka hitta nån häst nära stan som ja kan rida lite dressyr på så ja inte börjar klättra på väggarna.. 
Behöver min ridning!! Men i helgen får ja nog iaf röra på mig lite :) 

Sitter och kollar på vårens ridmode och de bara kliiiar i fingrarna, men ja ska hålla mig tills Göteborg!
Kommer alltså att åka på Göteborg Horse Show i April, och där kommer de ju vara bra priser.. inga häst-
grejor ska köpas in!! haha måste nog be mitt sällskap påminna mig om de på plats.....hehe.....
Nä men en väst, tröja, mössa och ett par nya handskar är typ MAX ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback