HAPPY RIGHT NOW

Här går de undan :D
Har bokat och betalt resa + biljetter till Göteborg horse show i april :)
Bara boende kvar, men de kan man ta lite närmare, kanske, är inte särskilt kräsen när de gäller de.. 
Ett tu tre så dyker ett boende upp ;) hehe
 
Fått massa mejl ang. medryttarannonsen jag lagt ut (söker alltså en häst att rida några dagar i veckan för att ta mig uppåt i klasserna och för att ja ska må bra).
Så nästa vecka nån gång ska ja åka och provrida en yngre förmåga, exakt en häst som skulle kunna passa mig..
 
Kozca ska tävlas på måndag så ja ska åka upp dit och hjälpa dom med vad dom fått för kritik från domaren och 
hur dom kan göra saker och ting bättre antagligen på tisdagkväll :)
 
Och nu i helgen kommer min älskade familj upp så de blir nog inte så mkt bloggande.. 
 

Kommentarer
» † iris

Jätte fin blogg, din header är ju helt ursnygg! <3

Svar: Tack så jättemkt! :)
Johanna

2013-03-01 // 17:35:44
URL: http://irizzzz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback