SÖNDAG

Nu är det söndagkväll och snart sängdags.. Känner redan mig trött inför veckan..
Men nu är det bara 6 jobbdagar kvar sedan är det jullov!
 
Red Kozcan idag iaf! Kan då härmed meddela att hon är inte till salu för mindre än 70'000kr haha..
Tog in henne, ställde lös på gången och hon stod som ett ljus, va riktigt stolt faktiskt.
Ut på en tur i snövädret och mot den lilla ridbanan en bra bit bort, stannade inte en enda gång och skrittade hela vägen.
Väl inne på banan så va hon en stoooooor guldklimp, trampade under sig ordentligt och jag fick kämpa för att rida lätt utan att bli tryckt ur sadeln, gjorde perfekta tempoväxlingar och övergångar. Kunde ändra formen utan tjafs och var allmänt fantastisk att rida.
Skrittade på lång tygel hem!
Det är såna här pass som gör att man aldrig kommer sluta med hästar.
 
Alltid hon och jag mot världen, min älskade prinsessa på ärten
 
 

Kommentarer
» Malin Lundberg

Åh Fina Kozca!! :)

2013-12-20 // 22:50:32
URL: http://nattstad.se/unicornhurricane

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback