JUL

Tror det är dags att skriva av sig lite..
Händer saker hela tiden runt mig och jag blir kallad för ett popcorn då man aldrig vet riktigt vad, vart och när med mig. 
Vet nog inte alls själv ibland haha
 
Här får ni lite update iaf
 
*Jag är inte singel
 
*Fick reda på häromdagen att den lovade platsen jag hade på utbildningen i Luleå inte finns längre så de boende jag ordnat till Kozca å mig är uppsagt.
 
*Jag har fått ett fast heltidsjobb som städare på HK Städ & Allservice, detta kommer jag alltså fortsätta jobba med tills nästa ssk sökning som då blir i Övik.
 
*Kozca står i ett stall 4km ifrån där jag bor, och jag släpper ut alla 3 hästarna varje morgon.
-Hon är en aning grinig på mig då ja inte hinner åka dit och rida på kvällarna...
 
Detta är alltså det som är just nu, får min första lön på måndag så då blir det Sundsvall och handla julklappar med syster och pojke :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback