TIRED GIRL

Väckaren ringde 04.45 och då va de bara att stiga upp och göra iordning sig 
för att ta cykeln ner till tåget (tog 10min!! rekord!), satte mig på tåget och vi kom inte
ens utanför umeå så stannade hela tåget å blev knäpptyst.. "Systemkrasch".. Jippi.
 
Som tur va så hade jag 30min tillgodo så tåget kom igång i tid så ja inte behövde springa
till sjukhuset.
Sov hela vägen ;)
 
Korvstoppning på kirurgen, mkt nytt och massa nya intryck.
 
Sov hela vägen på tåget hem med, ingen mat gjord när ja kom hem så de ha ja lyckats med också :)
 
Nu blir de Djurakuten och sen skriker John Blund åt mig att gå och lägga mig.. 
Ska skriva ut CV imorgon då ja ska på jobbintervjun med!
 
Bilder från AfAlmo.Blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback