TAGGAD

Lite mer taggad nu till att gå sjuksköterska iaf än vad ja varit de senaste veckorna..
Vaknade först 12.10 idag och insåg att ja hade 15min på mig tills ja skulle gå till bussen..
hahha lite panik men jaja de ordnade sig
 
Satt på en väldigt intressant och givande föreläsning om Hjärtsjukdomar, sen direkt 
mot KTC (Kliniskt Tränings Centrum) i Umeå och träna på PVK och injektioner.
 
Är asnöjd, lyckades träffa rätt på en gång och fick mkt beröm för injektionerna :D
 
När hon skulle sticka på mig så visste ja att de inte skulle gå, har minimala kärl och
de brukar gå åt 2-3 personer på sjukhuset för att träffa rätt på mig.. Men men :)
 
Kom iaf hem och skulle kolla resultatet på Läkemedelsberäkningen och ja fick 100%, alla rätt och ett GODKÄNT!! 
SÅ SJUUUKT nöjd med den här dagen!!
 
Firar detta med pizza å en smirinoff ice med älsklingen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback