PROBLEM SOM VANLIGT

Har haft problem med njurarna de senaste 48 timmarna och de vill inte ge sig, har
inte nån feber men skitont i ryggen (njurarna), ingen UVI, men om ja har otur kan de röra
sig som njurbäckeninflammation igen :( 
Bara vänta å se vad som händer, tar inflammationshämmande för de så ja håller tummarna :)
 
Gått på stan idag med min lillasyster, blev nå presenter till mamma och pappa som fyllt år, 
solpuder och en tröja till mig.
 
Red Loppan btw i helgen :D sötaste som inte hade blivit riden sen januari då ja red sist :P
Räknade med att hon skulle vara spänd men hon skötte sig helt OK, lite "WTF, varför ska jag jobba nu, jag har ju semester!".. haha 
Men gjorde inga krumbuktsprång iaf så jag är nöjd :)
 
Ska rida henne i sommar och se till så att hon får komma ut på lite tävlingar hihi
 
Klippte mig i söndags med.. 4cm kortare, minst.. men de behövdes!
 
Och så åkte vi skoter haha, hann med rätt mkt.. första gången Freddan va ute sen han tog skoterkortet å de
va typ 10år sen ;) haha
 
Va ut på Allstar med nå kompisar i fredags med å käkade, mkt trevligt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback