SENT

Kom hem typ nu.. åkte kl 07 imorse och har haft 6 timmars föreläsning..

Hade sedan 1 timme tills min skjuts kom så då tog ja mig en promenad till Granngården och köpte en dressyrsadelgjord för 200kr :) Gick sen till Jula där skjutsen va och då ja kom hem va de bara att kasta i sig maten som Freddan gjort och åka till stallet innan de blev mörkt.. trodde ja.. då ja gick in i stallet och tog fram Kozca på gången så va de redan kolsvart.. hmm.. testade gjorden (passade) och mockade å så :)

Nu är ja hemma och har bajsont i min fotled.. Ska se om ja kan få tag på nån läkare i Övik imorrn då vi ska dit på Kliniskt tränings centrum.. Måste få nån ordning på de här.. kan ju inte ha några som helst klackskor och inte alla vanliga skor.. blää vill bara lägga mig å grina mig till sömns.. har inge liniment eller arnika heller :((

Godnatt

Gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback