NAMNAM

Praktiskt idag på skolan, MKT roligt :) haha
 
Sen hem och byta om för att rida Loppan å Kozca..
Loppan hade tappat en sko så hon ömmade lite fram så vi gjorde inte mer än de grundliga..
Petade på med lite skänkelvikningar iaf och så och de gick toppen :)
 
Nästa på tur va min älskade lilla dam, red utan stigbyglar igen.. studsade som ja vet inte vad
från början men sen kom ja på hur ja skulle göra och då gick de rätt bra ÄVEN i den ökade traven! :D
Har dock kramp i ben, bål och rygg.. hmm ;) 
 
Kom hem och satte mig hos mamma en stund och då bjöd hon mig på massa god middag <3
Dagen kan inte bli bättre!
Älska livet! :)
 
Väntar bara på min älskade Fredrik nu så man kan ligga i soffan å mysa framför en bra film :)
Ledig Torsdag, Fredag och Måndag från skolan.. men ska jobba som hästskötare i helgen, men de e rätt chill, träning på jobbet ;) 
 
Kärleken <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback