ÅHHHH :) <3

Jag älskar verkligen mitt liv å mitt tänk.. haha kanske blir lite tjatigt?? ;)
Gått i skolan hela dagen sen direkt till stallet å sitta upp på Loppan för att rida inför instruktör!! :O
Även hon som typ red in Loppan då hon va 3år :) Men kunde inte fortsätta då hon skulle påbörja galoppen.
Fick MASSOR av beröm! :D Och Loppan skötte sig som vanligt, liite mer på tårna än vad hon brukar
men ridbanan såg ut som en mindre sjö så jag tror de va det som påverkade..
Ska rida inför henne igen så småningom och sen också kunna åka iväg på träningar :)
 
Nästa häst till rakning, haha, hämta Kozca å kastade på henne grejjorna och ut i paddocken igen.
Kozca va super-på-tårna och ja behövde bara lägga till skänkeln lite så galopperade hon på stället..
Fick hålla på att göra massa trav-skritt-trav-skritt övergångar innan vi kunde börja riktigt men sen
så lossnade det helt och hon va en PÄRLA.. å de tyckte tränaren med.
Och vi fick massor med lovord och beröm! 
"Spara den flashiga traven till tävlingen och mellantraven" ;) älskar min lilla dam.. 
Hon ser ju ut som om hon e 170cm hög när man rider fram henne ordentligt och då hon får in
bakbenen ordentligt under kroppen..
 
Min tränare tyckte iaf att ja gjort rätt å satsat på dressyr, för att vi kan verkligen gå långt :)
Och hon tyckte att de va dags att se till så att alla LA program sitter :D
 
Kärlek till mina älsklingar! 
Även Fredrik kan få en liten kärlekshälsning ;) <3
 
 
Loppan från början, Fredrik <3, Kozca å jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback