GLASSES

Mår helt ok idag, nog tack vare alla piller ja smällt i mig och att ja kunde sova på bussen :)
Försöker hitta en bil som kan ta mig till stallet nu, Kozca ska skos om 3min.. Men Caroline skulle ta in henne så han kunde börja, hon e så pass snäll så man behöver inte direkt stå och vakta henne :P
Skönt att få åka dit iaf och mocka lite, sen blir de nog godnatt för mig tills älskling kommer hem..

Har bestämt hur de blir med flytten också..
Fredrik flyttar utan mig i januari till en kompis som han känner, tillfälligt.. Åsså flyttar jag och Jago upp när vi har ett bra boende..
Vet inte än hur de blir med Kozca faktiskt, ska flörta med Pernilla och se om hon är intresserad ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback