FINASTE

Har beställt hem en klänning som ja ska ha på festen den 7e, jag hoppas just DU kommer!
Black&White tema och som värd måste man ju såklart hålla temat till 100% :D
 
Ni får en liten sneakpeak men inget mer ;)
 
 
Sen så kommer min älskade lilla stjärna, prinsessa och trogna lilla fröken att lämna mig, kanske inte för gott men tills vidare.
Finns inte tid eller pengar för att kunna ha med henne upp till Umeå och eftersom vi flyttar 1 januari så känns de skönt att få kunna träffa henne iaf på de nya stället och hjälpa till om det är något :)
Hon flyttar alltså bara 15min från där vi bor så de kan inte bli så mkt bättre, hon kommer få de väldigt bra där!
På söndag åker hennes flyttlass..
 
Kommer alltid att vara min lilla fröken fläck :)
VARNING FÖR BILDBOMB :D
När jag hade provridit i Kalmar hösten 2009
I Linköping som min egna första storhäst januari 2010
 


Hos fodervärd en sväng på Alnön början 2011?
 

 
Kozca hemma i Norrland 2011
Kozcas döskalle :)
 
Hos fodervärd slutet 2011
 
Bytte stall början 2012
 
Tränar och busar massa vintern/våren 2012
 
Första tävlingen någonsin (hon hade aldrig sett ett riktigt dressyrstaket ;D) 56% i regional/nat LB:3
 
F
Fortsatte träna hela sommaren 2012
 
Andra tävlingen och det räckte till en 2a plats (fel färg på rosetten, va en felräkning :P) LB:2 & LC:2 
 
Och här står vi idag, otroligt vad vi utvecklats under dessa år och jag är 100% säker på att hon kommer att
gå långt med rätt ryttare, som ja nu tror ja hittat :)
Det kommer att vara en dröm att få ha henne som min igen, men livet tar sina vändningar och ibland kan man inte mer än bara hänga med.. 
 
Kommer att följa Emelie och Kozca nu innan januari med, vara med på lite träningar och kanske delar jag med mig av bilder osv :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback