WONDERFUL

Livet är underbart och oersättligt :)

Jag är ingen "kompismänniska", är helst för mig själv, och är social när det behövs,
varken mer eller mindre.
Livet för mig just nu är exakt som jag vill ha det, jag umgås med min familj när jag känner
för det, får kramas med den man som älskar mig över hela sitt hjärta och som ja vill
leva med för alltid, och jag har en häst som går över förväntan..

Blev fotad igår då ja red Loppan och Kozca..
Loppan va asknäpp och såg Pumor överallt, men hon fick inte panik när jag bad henne galoppera
på hela ridbanan utan fattade lugnt och gjorde det man bad henne om.

Kozca gick som en klocka, har fortfarande lite svårt med höger galoppen men vi jobbar på saken :)
Vänster galopp är helt perfekt, övergångarna fr. trav-galopp är lugna och hon håller formen..
Vi är verkligen på G nu och de känns som om INGET kan stoppa oss! <3





Lite bilder från dagarna som gått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback