T U N N B R Ö D

Bakat massa tunnbröd idag på jobbet, sen direkt till stallet å ge ett äpple till Kozca + mocka.
Kom hem och då va de serverat Tacos på bordet, massa gott!

Bestämde mig för att lära mig byta däck på bilen också så ja körde å hämtade mina sommardäck
och parkerade inne i verkstaden.
Freddan visade mig hur man gjorde på 1 däck och sedan gjorde ja resten själv :) STOLT!

Då ja kom in och kollade mig själv i spegeln så va ja helt svart i ansiktet och på händerna så
de va bara att skutta in i duschen :P

Imorrn blir de rida båda hästarna och sen till jobbet en sväng till,
underbart det är när man får lön varje månad för en gångs skull, känner inte mig som en fattig
student längre :) <3


Den här höll mig sällskap i stallet... hihi Nickodemus är en riktig gangster! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback