G L Ö M D E + S O L

Glömde blogga så när ja la huvudet på kudden så flög ja nästan upp och
sa till mig själv att hämta datorn och uppdatera.. Så här sitter ja 23.27 står klockan på :P hehe

Vaknade iaf vid 8 imorse och låg i sängen å bara segade till 9, sen va de till att åka
direkt upp till Övik och handla lite saker..
Bland annat Slalomhjälm, hårvax (till Freddan) och Underkläder.

Sen hem igen och byta om för att åka till stallet, har varit kanonväder idag så ja tänkte att
de va dags för att damma av Kozca å ta mig ut en sväng..
Kommer till stallet, mockar å gör klart åsså går ja ut för att hämta Kozca i hagen.. vad ser jag??
JO, Kozca blir sparkad.. hmm..

Tar in henne och kollar igenom alla ben och kroppsdelar och kommer fram till att hon fått sig en
mindre smäll vid ljumsken på höger sida om man skulle kunna förklara bäst..  Så på med massa
liniment och ta ut henne i paddocken för att kolla om hon va halt.
Skuttade runt som ett annat litet föl = ej halt!
Lät henne göra de hon ville där så medans passade ja på att sätta mig ner och sola en stund :)

Imorgon ska ja va i stallet vid 11 för att rida Kozcan och sen blir de Loppans tur :P
Sen blir de Italiensk restaurang och massa mys <3

Nu är det bara få få dagar kvar tills vi åker till ÅREEE!! :D wiie



Hihi hon börjar få en superfin hals <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback