STILL COUNTING

Fick ännu ett glädjande besked idag :D
Jag har fått en till beställning på Bröllopstårta, 100bitar :P
ÄLSKAR att göra Bröllopstårtor, får världens adrenalinkick och
är superpigg även fast kroppen är död.. haha
Så jag ser verkligen fram emot det!

På fredag åker jag, Fredrik och hans kompis + tjej ner till Stockholm och röjer runt lite :) Ska bl.a. på Gröna Lund och åka
kryssning ...

Va till Kozca idag med och tvättade henne ordentligt (har ju varit brunstig nu och va heeelt geggig på bakdelen.. ) hade som tur va hjälp av systeryster :)

Livet leker på nytt och nu håller ja tummarna på att ja inte blir sjuk igen :D
Ska dock åka och kolla mitt vänstra öga och se om ja behöver glasögon.. Ser nämligen lite suddigt på de och skelar då jag tar bort det högra.. Skitmysko.. Men behöver kollas upp på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback