W H A A T ?

Hah såg att ja haft 10 gånger mer besökare de senaste dagarna än vad jag brukar ha.. :P
Kanske är en tillfällighet, ja vet inte..

Idag har jag iaf haft fullt upp och väckaren ringde aaaaldeles för tidigt! SUCK!
Gick ner till mamma å käkade frukost med henne och sedan
bar det iväg mot Ica!! :P hah
Handlade för alla smörgåstårtor och ja är glad att dom pengarna inte dras från
mitt konto H E H E..



Sen upp till Cafét och börja göra alla röror hit och dit åsså sen åkte ja hem vid
lunch för att käka lite och sen tillbaka igen då ja fått brödet å tråckla ihop
10st fina smörgåstårtor..
Problemet var dock att ja fått för lite bröd.. Som bara räckte till 6 av 10.. hmm.
Ringde och då skulle de komma senare..

Så då åkte ja till stallet så länge å mockade och när ja kom hem igen efter det
och skulle backa uppför vår uppfart så sa de plötsligt PANG och så hade ja krockat..
Jippi.. Krockade med min mor som va på väg ut ur carporten och ja vet inte, men
ja såg inte henne överhuvudtaget.. "Döda vinkeln" är inte att leka med..
Gick iaf bra och inga större skador.

Fick då samtalet om att ja fått mer bröd men bara till 2 tårtor till.. så till dom andra
2 ska vi få imorgonbitti.
Åkte ner och gjorde de 2 och sen så sitter ja nu här..

Har super ont i ryggen "/
ska få lite soppa av mamma åsså ska vi göra MarängSuisse(?) :P

Rätt mkt text, hoppas ni orkade läsa...
Nått NI vill se i bloggen? Något jag kan göra bättre osv? ^^

Tar bilder på tårtorna imorgon då dom är klara


Jag häromdan :)


Dagens ego-pic ^^

Kommentarer
» anonym

Mera mera bilder =) och mera bilder på din häst som är så snygg!!

2012-01-23 // 18:52:22
» Clara Diab

Hej, vad tycker just du om Spooks produkter? Berätta i en kommentar på min blogg så länkar jag dig i ett kommande inlägg.



Kram hasttrend.devote.se

2012-01-23 // 21:41:47
URL: http://hasttrend.devote.send.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback