T I D I G M O R G O N

Fick ett samtal igårkväll om att ja skulle dekorera 2 smörgåstårtor idag och som
skulle vara levererade mellan 9.00-9.30..
Så de va bara att kliva upp tidigt å sätta igång motorvärmaren för att
sedan bege sig ner till Cafét, gick riktigt bra faktiskt å ja blev rätt nöjd med
tårtorna :)

När ja kom hem igen så gick ja ner till mamma som satt å åt frukost åsså fick
ja mig lite te och bestämde att vi skulle boka våra rum inför Åre-resan,
så ja har kollat upp allt så vi åker Lördag och kommer hem Lördag :) är borta
nästan hela v.10.. Ska bara kolla om någon kan hjälpa mig med Kozca, rida å så :P

Kollade också på War Horse igår, och som ja läst överallt så va den superbra,
grät så att tårarna sprutade 2 gånger ;) haha 5 av 5 filmrullar av mig :P


Till filmen så dricker man såklart varm choklad! h e h e


Semlorna ja gjorde igår ;D


Och dagens tårtor ^^

Kommentarer
» Diana

Behöver du hjälp får du hojta till! Du har ju mitt nummer :)

2012-01-31 // 10:45:21
URL: http://panterryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback