S P R I N G

Har ridit Loppan och släppt Kozca :P

Loppan först och då gjorde exakt som ja brukar göra, tog dock med mig en person som
kunde bevaka det hela ut i fall att det skulle hända ngt.
Longerade och sedan satt upp, och de va stor skillnad idag ifrån igår..
Så hon gjorde de ja bad henne om, surade lite i traven men gav sedan upp rätt snabbt.
Klappade å skrittade av.

Sen Kozca´s tur, tog in och borstade o, satte på henne senskydd.
Ut i paddocken, släppte henne och ja behövde bara smacka lite så travade hon fint runt
runt, och så fick hon galoppera om hon ville :)
Kom in och va som ett rökmoln :P Svettig men inte såå fruktansvärt svettig att hon va tvungen
att ha svettäcket först :)
Stretchade hennes ben och släppte sedan ut.

Va sedan å fotade ett hus som pappa sålt för att visa upp för kommunen, och nu är jag hemma igen,
har gjort allt på min lista innan lunch, helt otroligt skönt!! Blir bara att tagga inför Tacos ikväll nu ^^


Självmotionering i paddocken, och ja tar bilder med mobilen :P hah
Ska börja ge henne lite olja i maten så att hon får liite mer hull, det är perfekt när hon inte motionerar
men för att bygga muskler så behövs de FETT :)



2 bilder jag tog i Äskja på pappas "extra gård" :P

Kommentarer
» Emelie -ponylove.blogg.se

Skit nice blogg du har! :D

2012-01-28 // 22:05:41
URL: http://ponylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback