P R E S E N T A T I O N


Countesso "Tesso"
f
.1985
valack
e. Windwurf 676 ue. Adam xx
Svenskt Halvblod

Tävlad 110 hopp i sina unga dagar och gått lite som lektionshäst samt westernhäst.
Är nu lycklig pensionär som alltid ska stå och bevaka en när man rider i paddocken :)


Wilma
f.
1991
sto
e. Vine-Peter 1818 ue. Valör 1670
Nordsvensk Brukshäst

Snäll häst som jag bland andra lärde mig rida på, gått alltså lite som lektionshäst samt western.
Även inkörd
I nuläget väldigt tjock och lever livet :) Ska så småningom få komma ut på lite promenader tillsammans
med Loppan.


Buttercup "Loppan"
f.
2005
sto
e. Moflos Fester RW 119 ue. Forzando xx (GB)
ca 143cm (D-ponny)
50% Welsh 50% Engelskt Fullblod = Ridponny

Under in/tillridning, kan ännu ej galoppskänkel men det är något som ska sättas igång med så fort det finns
tillfälle :) Står hos uppfödaren.



Niccozca V "Kozca"
f.
2002
sto
e. Zeb (avelsvärderad) ue. Granit 546
ca 163cm
Svenskt Halvblod

Min egna häst som jag köpte i Januari 2010, har inte tävlat något men tränat upp till 110 hopp och
LA/MSV dressyr. Är till salu men har ingen brådska med att sälja. Skulle vilja starta någon dressyr
innan försäljning :P


Skaffers Marina "Marina"
f.
2004 (?)
sto
e. Skaffer Brunen u. Solmarina - Marine Svarten
Kallblodig travare

Rids och tömkörs och fungerar alltså som ridhäst.
Kozca´s hagkompis :)


Det va alla 5 ^^ hihi

Kommentarer
» Sussi

Skaffers Marina

f.2004

e.Skaffer Brunen

u.Solmarina - Marine Svarten



=)

2012-01-26 // 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback