H A P P Y N E W Y E A R

Gott nytt år allihopa!
Jag har haft det riktigt bra de senaste dygnet :)

Longerade Loppan igår och hon gick som en klocka (GULDSTJÄRNOR I PROTOKOLLET)!
Sen red ja Kozca och hon va också superfin, gjorde lite galoppombyten,
tempoväxlingar och hade de allmänt skoj..
Har dock lite träningsvärk idag men xD

Va sedan i Äskja med mamma och pappa,
första året som jag och älskling firade Nyår tillsammans <3 :O

Ska försöka sammanfatta 2011

- Tog körkortet
- Va på krogen
- Åkte till Kreta, Grekland
- Skaffade hund (Geisha)
- Fick hem Nikki (D-ponny)
- Tog studenten
- Sålde Carisma
- Tränade stenhårt med Kozca så hon skulle kunna va försäljningsbar (va superfin!!)
- Jobbade på Nordbo Café
- Gjorde illa foten (Kozca skuttade på mig)
- Fick Njurbäcksinflammation (ALDIG HAFT SÅ ONT I HELA MITT LIV!)
- Började rida Loppan
- Fick hem Miranda (20årigt halvblod)
- Skickade iväg Kozca på prov för senare köp
- Körde tillbaka Nikki till Örebro
- Bröt upp med Fredrik
- Blev tsm med Fredrik igen
- Flyttade till Lid
- Sålde stallet
- Firade 2år med Fredrik (allt som allt typ)
- Fick tillbaka Kozca
- Pluggade Engelska C på Komvux
- Pernilla flyttade till Stockholm
- Geisha blev påkörd
- Hade inflyttningsfest/födelsedagsfest här för mig å Fredrik (19+25år)
- Pernilla flyttade hem igen
- Firade Jul hos oss, med en sporttomte
- Rider Loppan & Kozca och de går som klockor båda 2
- Firar nyår i Äskja med nära och kära!

:D Liten sammanfattning om vad som hänt 2011 ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback