F O R T F A R A N D E Z O M B I E !

Skrev igår att ja va supertrött, och idag är det minst likadant..
Heeelt borta och de känns som om ögonen ska slå igen vilken sekund som helst.

Ridit Loppan och Kozca iaf,
Loppan skötte sig som vanligt och fick fler guldstjärnor i protokollet.. Börjar bli dags
att gå vidare med utbildningen för hennes del..
Ska börja promenera utanför gårdens gränser och lära henne att det är roligt att
vara utanför paddocken inte bara farligt..
OCH hon ska kunna ridas på en åker utan att få världens fnatt, det är det vi satsar på
just nu.. Och till våren blir de ridhus och galopp! :)

Kozca hade inte gått sen hon blev vaccinerad så hon fick ta de lite lugnt, va ute på åkern
men de va så mkt snö + skare så de blev jobbigt för henne att skritta så travade runt lite tills
hon blev flåsig och galopperade lite + nått byte, inget speciellt arbete, bara få komma ut..
Sen skrittade vi av på vägen och lite i paddocken.. Skötte sig någorlunda, ganska pigg men
de får ja skylla mig själv för.

Har väldigt ont i ryggen och är trött så ja vet inte om de e nått fel.. Haft de ett tag men nu är
de nästan så att ja måste ta en värktablett..
Kan de va njurarna som krånglar igen? :/ *SUCK*

Vill bara ge min älskade Fredrik en eloge för att han fixade min motorvärmare imorse då
jag inte kunde ta mig ur sängen <3 Puss!


Kozca idag


Bagaren Johanna.. ;P Nä men jag på jobbet helt enkelt.. (har typ antagligen klöst mig själv
på kinden i sömnen, sjuukt irriterande)


Tårtan som ja dekorerade igår :)

Kommentarer
» ♥ Josefine Thunborg - equestrian

otroligt fin häst! :)

2012-01-11 // 18:36:41
URL: http://equestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback